Diana is een bijzonder actieve zelfstandige professional die erg efficiënt werkt, zeer gericht is op een hoog kwaliteitsniveau en uiterst klantgericht opereert.”
Diana heeft in de periode van november 2009 t/m februari 2011 als Marketing Communications Manager bij Canon Business Center Amsterdam gewerkt. Het Canon Business Center is een regionaal B2B-verkooppunt van Canon en bestond in die tijd uit 33 medewerkers. Door de groei van het bedrijf was er iemand nodig die de marketing (communicatie) activiteiten kon opzetten en uitvoeren. Door een goede samenwerking met Diana in het verleden bij Canon Nederland is zij gevraagd om deze functie te vervullen.
De taken in deze functie bestonden onder andere uit: het opzetten en uitvoeren van een marketingplan en activiteitenkalender, het organiseren van (inter)nationale evenementen en beurzen, het coördineren van relatiemarketing; sport, concerten, musicals, het opzetten van e-marketing; beheer en onderhoud CMS, het opzetten en vormgeven van uitnodigings- en registratietrajecten voor evenementen, de website en het intranet, digitale nieuwsbrieven en enquêtes, in- en externe communicatie; het schrijven en redigeren van teksten, PR-activiteiten, contacten onderhouden met klanten, Canon Nederland, Canon Business Centers, leveranciers en goede doelen, activiteiten ontplooien met andere CBC’s, pilotprojecten Canon Nederland; campagnes en CBC-website in eigen beheer, coördineren promotionele items en relatiegeschenken, het begeleiden van sponsoractiviteiten, het verzorgen van presentaties en budgetbewaking.
Diana heeft 1,5 jaar direct voor mij gewerkt als Marketing Communications Manager. In deze functie was zij verantwoordelijk voor het opzetten, initiëren en coördineren van alle marketing communicatie activiteiten. Zij organiseerde zelfstandig evenementen voor klanten, zoals een sessie over “Duurzaam Ondernemen” met Ruud Koornstra als spreker en over “Anders Ondernemen” met Annemarie van Gaal. Zij organiseerde in samenwerking met Canon Nederland een klantentrip naar de Canon Expo te Parijs. Zij organiseerde sponsorevents zoals de concertserie in het Concertgebouw met inclusieve uitnodigingen en diner klanten en partners en de sponsoring rond de Heineken Amsterdam Sevens. Zij heeft zelf een volledige intranetsite ontwikkeld en gerealiseerd en heeft de externe website een grote lift gegeven naar de huidige standaards. Zij was verantwoordelijk voor de periodieke nieuwsbrieven aan klanten.
Diana is een uiterst actieve zelfstandige professional die erg efficiënt werkt; zeer gericht is op een hoog kwaliteitsniveau en uiterst klantgericht opereert. Diana realiseert altijd de gestelde doelen en deadlines en hanteert voor zichzelf hoge eisen. Als persoon is zij duidelijk en gedreven en naar haar leidinggevende loyaal en communicatief. Zij heeft haar gesprekken met mij altijd goed voorbereid zodat de meetings altijd zeer efficiënt verliepen. Zowel qua persoon als qua Marketing Professional beveel ik Diana van harte aan.”
Peter Bos, Directeur Canon Business Center Amsterdam